martes, 5 de junio de 2012

POWER POINT

Lan hau talde lana da. Pablo, Ximon, Peru, Beñat, Itziar, Maria, Maria Belen, Eider eta Mireiarekin egin nuen eta egia esateko, arazo gutxi eduki genituen. Mutilek ondo bete zuten haien lana eta ezin hobeto egin zuten. Taldeko neskek arazorik ere ez zuten izan, izan ere, power pointeko lana bakarrik guri laguntzeko egin behar zuten. Azken finean , gehien ikasi nituen gauzak talde lana nola egin behar den eta interneten gauzak behar bezala bilatzen izan ziren. Nik gehiago parte hartu nuen power pointean baliabide zerrendean baino ,eta beraz,  garrantzi handiagoa eduki  dut lan honetan. Lehen esan dudan bezela mutilek egin zuten ia dena bi zatitan banatuta genuelako: mutilek power pointa eta neskek baliabide zerrenda. Orokorrean , ondo konpondu naiz taldekoekin eta gustura lan egin dut, power pointa gauza tipikoa baita.

No hay comentarios:

Publicar un comentario