martes, 5 de junio de 2012

BALIABIDE ZERRENDA

Lan hau talde lana da. Pablo, Ximon, Peru, Beñat, Itziar, Maria, Maria Belen, Eider eta Mireiarekin egin nuen eta egia esateko, arazo asko eduki genituen. Hasteko , neskek ondo bete zuten haien lana eta ezin hobeto egin zuten baina gero iritsi zen okerrena. Taldeko mutilek arazoa izan genuen, eta batek gorde behar zuenean , ez zuen gorde eta errepikatu behar izan genuen. Azken finean , gehien ikasi nituen gauzak talde lana nola egin behar den eta interneten gauzak behar bezala bilatzen izan ziren. Nik gehiago parte hartu nuen power pointean eta beraz, ez dut garrantzi handia eduki lan honetan. Lehen esan dudan bezela neskek egin zuten ia dena bi zatitan banatuta genuelako: mutilek power pointa eta neskek baliabide zerrenda. Orokorrean , ondo konpondu naiz taldekoekin eta gustura lan egin dut.






"Zahartze Aktiboa eta Belaunaldi arteko Elkartasunaren Europar Urtea"-ren inguruko BALIABIDE ZERRENDA


Belaunaldien arteko elkartasuna sustatzen duten eta etengabeko heziketa bermatzen duten erakundeen link-ak:
















ximon iker pablo beñat peru mireia itziar maria eider mariabelen

No hay comentarios:

Publicar un comentario