martes, 5 de junio de 2012

IRAGARKIA



Iragarki hau egiteko ez nuen asko pentsatu. Izan ere, modu sinpleena bilatu nuen , nire etxeko gauzak erabiliz egitea. Nahiz eta denboraz ez ongi ibili  , gustu handizegin nuen  eta horrelaxe joan zen kontua. Iragarki  honekin gehien ikasi dudan gauza kamara baten aurrean nola konportatu behar den  izan da, izan ere, garrantzitsua da urduri ez jartzea.Beste aldetik,  programa berri bat erabiltzen ere ikasi dut(elkarrizketakoa). Bertan, kredituak etab. jarri ditzazkezu eta nahiz eta hasieran kostatu, gero erreza egin zitzaidan erabiltzea. Nere aitak  grabatu zuen nere kamararekin eta grafikoak elkarrizketan baina hobeak dira. a. Hasieran lotsa handia pasa nuen zeren eta ez negoen ohituta horelako gauzak egiten baina azkenean iragarki erdian gustura sentitu nintzen eta ez nuen arazorik izan behar bezala egiteko. Nire etxean egin nuen, Antiguon, eta eskerrak ematea besterik ez dut aitari, grabatzeagatik.Orokorrean gustatu zait lana egitea baina ez zait gustatzen ikaskideen aurrean jartzea bideo hau.,elkarrizketako aurkezpenean esan dudan bezalaxe.











1 comentario:

  1. Oso ondo Iker!
    Baina elkarrizketa, power pointa eta ikasi duzunaren inguruko sarrerak idaztea falta zaizu.
    Power pointa igotzeko:

    1- Nire bloggera joan http://hodeietanpentsatuz.blogspot.com.es/

    2- Zure power pointa aukeratu tituluari emanez, adibidez, "PP Aldizkaritza ABC bigarren taldea".

    3- Bideratuko zaituen web orrialdean (slideshare deiturikoan) "embed"-botoia sakatu (power point beraren gohiko aldean), kopiatu helbidea.

    4- Bloggera itzuli "sarrera berria", HTML botoia sakatu eta kopiatu. Horrela hasi beharko luke adibidez.

    <div style="width:425px" id= ...

    Azkenik, "gorde" ta listo!
    Eskerrik asko!

    ResponderEliminar